Monday, December 20, 2010

DAP memang bocorkan maklumat tentang Anwar kepada Singapura melalui Lim Kuan Yew




Dakwaan bahawa DAP menyalurkan maklumat kepada kerajaan Singapura mengenai keterlibatan ketua umum PKR Datuk Seri AnwarIbrahim dalam akitiviti liwat seperti yang didedahkan oleh WikiLeaks memang ada asasnya kerana orang pertama yang tahu adalah Lim Kuan yew yang pernah melawat Pulau Pinang dan berjumpa dengan Lim Guan Eng dan Lim Kit Siang. 

Lim, yang juga ketua menteri Pulau Pinang agak takut kerana ini menyebabkan keadaan akan jadi lebih kelambut sesama pemimpin Pakatan Rakyat seterusnya menyatakan kesudian DAP tetap melantik Anuar sebagai Ketua Pembangkang.

Wikileaks memang ada bukti menunjukkan DAP mempunyai hubungan dengan kerajaan Singapura khususnya pasukan risikan republik berkenaan 

"Ketika itu Wikileaks mendapat segala maklumat dari risikan Singapura? Daripada hubungan diplomatik?

Semalam, bekas Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Selangor, Hamidzun Khairuddin mahu DAP membuat penjelasan mengenai maklumat yang diterima Menteri Mentor Singapura Lee Kuan Yew berhubung keterlibatan Anwar dalam aktiviti liwat seperti didedahkanWikiLeaks baru-baru ini.

Hamidzun dilaporkan berkata DAP diketahui umum sebagai rakan politik rapat kepada kerajaan PAP Singapura, yang antaranya diasaskan oleh Lee pada 1954. 

Tambahan pula, katanya segala perincian kes itu berada dalam genggaman pengerusi DAP Karpal Singh yang turut bertindak sebagai peguambela utama Anwar dalam kes liwat yang sedang dihadapinya.



Ini menunjukkan DAP telah membuat satu perjanjian sulit dengan Singapura untuk menjatuhkan Anuar Ibrahim apabila Pakatan Rakyat berkuasa nanti, oleh itu TPM yang dipegang oleh Lim Kit Siang secara automatik akan memegang jawatan Perdana Menteri. itulah antara senjata yang DAP cipta didalam Pakatan Rakyat. DAP masih tidak mempercayai PKR dan PAS kerana DAP memang parti perkauman.

http://pengundisetiasungairapat.blogspot.com

3 comments:

  1. Salam,

    Sudah terang lagi bersuluh, DAP sepatutnya diharamkan oeh kerajaan kerana sentiasa menggugat keamanan negara.

    Pencetus 13 Mei, perkauman sempit, cauvinist, pencetus api perkauman, anti Melayu, anti Islam, anti perlembagaan negara, serpihan PAP singapore, saki baki Komunis laknat..

    Corak perilaku mereka ini amat jelas menyerupai Israel..menggunakan orang lain untuk keuntungan mereka

    Contoh, memperkudakan PAS di Perak - PAS Perak mencanangkan bahawa kerajaan Islam PAS tumbang di Perak walhal kerusi terbanyak dimenangi oleh DAP bukan PAS.

    Namun,di Perak, Menteri Besar haruslah beragama Islam dan Melayu sebab itu Nizar dipilih dikalangan pembangkang dan DAP ketika itu telah memboikot perlantikan PAS.

    Ketika PAS yang diterajui Nizar lahanat dilantik oleh DYMM Sultan Azlan 'memerintah' Perak untuk seketika telah jelas dan terang-terangan cuba memenuhkan tembolok DAP dengan 'kurniaan' tanah selama 999 tahun serta pelbagai lagi.

    Kini Nizar dengan muka x malu mahu 'berperang' dengan DYMM Sultan Azlan yang telah melantik beliau.

    Sehingga kini Nizar sasau akibat dijatuhkan talak oleh mahkamah, malah yang paling kuat menyalak tentunya DAPig kerana kerajaan DAP yang sebenarnya yang jatuh.

    Selagi DAP wujud dinegara ini selagi itu lah Malaysia tidak akan aman..Wallahualam.

    ReplyDelete
  2. Memamg dah dijangke pon.. Kan DAP tu anak Singapura... Dari sejarah pun dah tahu.. Ingat org kite ne bodo ke?? Buang je la DAP tu...Xde gune..nak bubar DEB.. Banyak lagi la.. org kite!!! Bangkitlah lakukan ape yg termampu.. Jgn duk diam je!!!!!

    ReplyDelete
  3. Ni zaman ramai yang kena con sana con sini tapi yg bestnya LEE CON U all abislah.

    ReplyDelete