Friday, August 13, 2010

Sultan Johor murka PKR guna gambarnya

Jimmy Chua saja auta ... Sebenarnya PKR Johor tak mahu dia


Biasalah taktik PKR ni. Tak boleh selesai salahkan pentadbiran lepas. Dah sendiri tak boleh memerintah, tak boleh mentadbir dengan baik dan asyik main janji tak tertunai, nak salahkan UMNO.

Kalau baru nak memerintah jangan pula nak buat benda yang drastik. faham dahulu cara pentadbrian baru lakukan perubahan besar-besaran. Lebih baik, ubah sikit2 supaya senang repair jika adalah masalaah.

Baik pentadbiran begitu juga politik. Baru masuk PKR tak sampai setahun, dah nakkan Pengerusi PKR Negeri. Nak buat macam stail dia di MCA.

Sikalang kamu dalam PKR, cara lain. Selama ini sebagai pemimpin MCA, kamu asyik dapat kerusi free dari UMNO. Kerusi senang menang.

Sudahlah baru kena gugurkan Dato, sendiri tak sedar bahawa itu adalah sesuatu yang memalukan di Johor. Lepas itu kamu nak cuba tipu orang dengan konon dah okay dengan Sultan dengan letak gambar dia.

Bila orang marah, kamu salahkan UMNO?

Hai ... orang UMNO atau orang Johor amnya sayang Tuanku Sultan Johor. Mereka tak akan lakukan sesuatu yang memurkakan baginda. Ini mesti orang luar punya kerja. PKR adalah parti dari luar negeri Johor.

Orang UMNO tahu Fasal 3 Enactment Negeri Johor (Perlembagaan Negeri Johor) dah sebut MB mesti orang Melayu. Buat apa susah nak main tipu helah macam gini.

Benda bodoh macam ini hanya permainan PKR. SIap salahkan Muhyiddin. Ah ... biasalah PKR. Kalau tuduh mana pernah tunjuk bukti?

Raja Bodoh kamaruddin mana ada bukti tuduh Rosmah? Mana ada bukti komisyen submarine? Macam2 lagi semua main tuduh. Taktik dia bawak masuk mahkamah untuk panaskan keadaan dan permainan psywar saja.

APa hal pun kami nak tanya juga. Ada terpikir ke mungkin ini kerja orang PKR yang tak suka Chua Jui meng jadi pengerusi Johor?

Baca "Chua sabotaged by his own party people" di portal yang dibiayai oleh Zaid Ibrahim dan Soh Chee Wen sini.

Dengar2 ramai tak setuju Chua yang baru setahun masuk PKR jadi Pengerusi Johor.

the unspinners 12/8/2010

No comments:

Post a Comment