Tuesday, May 1, 2012

Namewee DAP menggunakan orang asing untuk mencaci rakyat Malaysia yang tidak sokong 'Bersih 3.0' sebagai PUKIMAK


4 comments:

  1. Namewee memang betul. Sesiapa rakyat malaysia dan rakyat sarawak yang tidak menyokong bersih 3 atau pakatan DAP, PAS dan PKR adalah bodoh. Mereka mesti ikut kami untuk menggulingkan kerajaan yang sungguh jahat ini.

    ReplyDelete
  2. Cuba Namewee buat yang sama dari sudut pandangan Rakyat di negara-negara jiran yang lain seperti Indonesia. Pastinya mereka akan mengatakan bahawa Rakyat di Malaysia kurang bersyukur dengan apa yang ada. Saya tahu kerana perkara inilah yang disuarakan oleh beberapa orang rakan Indonesia yang bekerja di Malaysia.

    Kepada PKR Sarawak, cuba menetap di Indonesia untuk beberapa tahun dulu, baru berikan komen di sini.

    ReplyDelete
  3. Some friends who happen to be reliable sources say that it is true that Azmin Ali is the man in the photos circulated on the net, and that Khalid Ibrahim is the man behind the unvealing of these photographs, which is actually an act of revenge as Azmin's men secretly installed hidden cameras in Khalid's office some time ago. Reason for this was both are trying to secure the Selangor MB post in the future. Anyone with more information on this matter?

    ReplyDelete
  4. Rakyat harus sedar klau pakatan menang siapa yg jadi PM dan TPM.Siapa yg jadi KM dan TKM Sarawak.apa yg kita nikmati skrg ini belum tentu kita nikmati kalau pakatan menang.kita bumiputera sarawak harus bijak memilih demi masa depan anak2 kita.

    ReplyDelete